حالم خوب نبود اصن سعی میکردم خوب باشم
پیشم ک بودی باز بهتر بودم
دوستت دارم عزیزم
پاییز عاشق...ما را در سایت پاییز عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: يکشنبه 16 آبان 1395 ساعت: 3:03
از صبش تا خود 2.30 کار داشتمممم
دیگه رفتیم وایسادیم تو ی کوچه بغلم کردی و مث همیشه بوس بوس
عزیزدلمییییییییییی
عاشقتمممممممممم
خیلی دوستت میدارمممممممممممممممممممممم
پاییز عاشق...ما را در سایت پاییز عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 16:03
زودی رسیدیم تو کوچه شرکت
ایقد بوسم کردی ک هنوز صورتم قرمزه و میسوزه خخخخخخخخخخ
با اون ریشوآت 

دورت بگردم من عزیزدلممممممممممممممم
امروزم روز پر بوسی بود خخخخخ
دیشبم ک ی شب عالی و قشنگ بود خیلی خوش گذشت از ذوق گریه کردم عالی بود عالییییییییییی
پاییز عاشق...ما را در سایت پاییز عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 16:03
میخوایم تا شب باهم باشیمممممممممم
صبی اقامون خول موجل کرده بود پیراهن آبی که بهت میاد پوشیده بودی فدات بشم الهییییییییییی
بوس بوس و بغل
ظهرم ک میای پیشم تا شببببببب
چ شود
دوستت دارم هوارتا
پاییز عاشق...ما را در سایت پاییز عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 16:03
رفتی واسم اش گرفتی صبی اومدی دنبالم
رفتیم کوچه شرکت وایسادیم خوردیم. خوردیم نه من خوردم تو نگا کردی لوسی دیگه گفتی قاشق نداش
قربونت برم من عشقو
مرسی ک ایقد عزیزی
لهم کردی از بس فشارم دادی خخخخخخ
صورتم سولاخ سولاخ شد از بس بوسم کردی خخخ
دوستت دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم عشقولیه مننننننننننننن
پاییز عاشق...ما را در سایت پاییز عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 21:44
رفتیم تو پارک نشستیمو خوردیم با دوووووخ خوشمزهههه
دیگه رفتیم تو ماشین بوسم کردیییی
رفتیم کوچه روبروییمون ولم نمیکردی خخخ
بوس خدافسی و بعدشم اودافس بوس بوس عزیزم دوستت دالمممم
پاییز عاشق...ما را در سایت پاییز عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 21:44
ما را در سایت پاییز عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 21:44
ما را در سایت پاییز عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: پنجشنبه 6 آبان 1395 ساعت: 14:52
دیروز عصر ساعت۴.۳۰بهت گفتم میرم تمرین ولی پاشدم اومدم ددر
رفتم واسه اقامون ی پیراهن خریدم بعد رفتم دادم نقاشیو قاب بگیرن
بعد اس دادم بهت ک کجایی چ میکنی تا تو خواستی ج بدی رسیدم پیشت سورپرایز شدیییییی خخخخخ
دیگه بک آپ گرفتی و منم اومدم خووووونه
دوستت دالممممممم
پاییز عاشق...ما را در سایت پاییز عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: پنجشنبه 6 آبان 1395 ساعت: 14:51
هی میخواستی قلقلکم بدی
منو اذیت مینمویی؟ هان؟
دیگه امرو هی ماچچچچچچچچچچچ هیییییی ماچ
خوش گذشت امرو
همیشه با تو خوش میگذره عشقولیه من
ما را در سایت پاییز عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: پنجشنبه 6 آبان 1395 ساعت: 14:51